Min söta lilla mamma..

..ligger just nu bredvid mig och sover.


Och jag kan inte sluta tänka på tiderna när hon var jätte sjuk.
Den tiden när hon vägde mindre än vad jag gör just nu.
Om jag bara vetat att hon var sjuk så skulle jag gjort något åt det!
Men jag gick i ettan och gjorde samma sak som hon.
Jag åt mindre och mindre, mina lärare gillade det inte och tillslut pratade de med mina föräldrar.
Mamma vart arg och sa att om jag inte började äta igen så skulle hon komma på skolan och äta med mig.
Hade min mamma inte brytt sig hade jag blivt sjuk vid 7-8års ålder.
Om min mamma inte hade varit en så underbar mamma som hon är så hade jag inte varit den starka personen som jag är idag.
Min mamma har alltså bevisat att hon är bättre än mormor och morfar! ♥



We are the world - Idol 2009
Michael Jacksson RIP!
Om du hade sett detta då...





Everything I do (I do it for U) - Bryan Adams



//AnorexiaBarnet
"Don't tell me It's not worth tryin' for"


Kommentera här!♥
Postat av: Lovisa

Både du och din mamma låter som fantastiskt starka människor. Håll ihop och tro på varandra. Det viktigaste man kan göra i svåra tider är att finnas där.

Ni är vackra, ni är starka, ingenting kan skada er!

2009-10-29 @ 23:53:02
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

Det låter verkligen hemskt, fast jag kan nog inte tänka mig hur det skulle vara. Du verkar vara en stark person! + Du har en jättebra blogg =)

2009-10-30 @ 00:00:21
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0