Inatt och igår kväll..

.. så låg jag och tänkte väldigt mycket på min mamma.

Och den här bloggen, den har verkligen fått mig att må bättre!
För igår satt jag och proppade i mig massor av mat/fika pga att jag hade så mycket ångest.
Men idag känns allt så mycket bättre. och jag tror att det är tackvare era fina och stöttande kommentarer!♥ 


Inatt drömde jag en konstig dröm.
Det låg en boll ett tiotal meter ifrån mig, jag gick och gick men jag kom som aldrig fram.
Den flyttades bortåt för varje steg jag tog.
Jag har börjat må lite sämre om man kollar på mina inlägg på min andra "riktiga" blogg.
Men det är också konstigt. Jag har ju världens finaste pojkvän, en mamma som håller på att bli frisk igen och många äkta vänner.
Jag har börjat känna att jag inte hör hemma någonstans riktigt.
Som om jag står i mitten av allt och har ingenstans att gå.
Skolan känns jobbig och jag trivs inte och för någon vecka sedan hade några klottrat hora spottat på mitt skåp, snott två sudd av mig uner dagen.
Och ****** F***** bup (Barn och ungdoms psykolog) vägrar låta mig prata med någon.
"Jag mår för bra" säger dom.



Nog om mig, jag har börjat bli orolig, igår åt mamma mindre än mig och jag åt inte ens mycket!
Ursch, nu känner jag att jag måste tänka på någon annat.




//AnorexiaBarnet
"Även om du hade vingar så skulle du ändå inte kunna flyga"

Kommentera här!♥
Postat av: e l i n s

Kom igen tjejen! Du är 97 va?

Otroligt mogen för din ålder kan jag säga. Du och din mamma kommer klara er igenom detta, jag vet det. Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be, under kan ju faktiskt ske. Sköt om dig hjärtat och va stark! <3

2009-10-30 @ 11:09:55
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: e l i n s

Det var så lite så! kämpa vidare, så kommer du klara det här!

2009-10-30 @ 12:10:45
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-30 @ 15:27:36
Postat av: Anonym

Du är otroligt stark, Jag beundrar dig verkligen. Ni kommer klara det. Jag hoppas för dig & din mamma!

Ta hand om dig så länge!

2009-10-30 @ 17:10:43
Postat av: Anonym

är du bara 97, du är mogen att fatta sånt,

hoppas allt blir bra ! <3

2009-10-30 @ 20:46:52
Postat av: felicia ◕‿◕

vad bra att det går bättre,

anorexia är inte kul :/

jag håller nästan på att få anorexia,

men kämpar så mkt jag kan <3 :D

2009-10-30 @ 20:51:56
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0