Jag har..

..lyckats rätt bra tycker jag!

För just nu är jag glad och mår bra, läxorna är enklare att göra, det känns bra att cykla till skolan en måndag osv osv!
"Tänk om alla kunde vara lika glad som jag
Just idag, just idag"
Men kom ihåg att man inte kan vara lycklig hela tiden, det är något jag vill kalla omännskligt!
Tillåt dig själv att gråta, håll det inte inne och tro att du blir lyckligare av att förtränga det.
Och om du mår dåligt, prata med någon, sätt upp tid och datum (som jag gjorde) för när du har bestämt dig för att lägga allt åt sidan, istället för att gräva ned sig.
Många tror att om man gräver djupare så blir det enklare att komma upp, men hålet blir bara större och tillslut går det inte att ta sig upp utan pro-hjälp.
Gör inte det misstag som många gör!




Kommentera här!♥

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0