....

Skolan denna vecka har gått fort men varit hemskt jobbig.
Har inte kunnat koncentrera mig, varit yr och har haft hjärnsläpp hela dagarna.
Har hamnat efter i nästan allt, men nu har jag börjat komma ikapp, men jag är fortfarande så himla långt efter.

"Hela staden sover, stjärnorna lyser som om det var deras sista natt
Det ända som hörs är den sovande stadens djupa andetag

Mörkret har slutit sin hand runt oss som en brinnande skugga
Vi drömmer oss bort och vi är små lyckliga barn igen
 
Helt utan bekymer, med rosiga kinder och glittrande ögon
Det ända bekymmer vi har är mardrömmar och monstret under sängen
"Klubbor, godis, flätor och rosiga kinder i våran glittrande fantasi dröm värld"

Nu med tiden har jag insett att monstret under sängen var rädslan för att bli stor"


"Bombing for peace is like
fucking for virginity"





Kommentera här!♥
Postat av: Emma

usch ja:/

2009-11-13 @ 22:33:17
URL: http://eweman.blogg.se/

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0