Morgon..

..och allt känns bra för en gångs skull.

Allt känns bra idag, jag är inte orolig och jag har lyckats att inte tänka så mycket på det idag.
Snart ska jag äta lite frukost och sedan fara till skolan.
Fast skolan känns fortfarande sjukt jobbig, vill verkligen inte dit!
Kan det inte vara lov för evigt bara?
På skolan känner jag mig bara instängd, så på lektionerna sitter jag bara där och är tyst för det mesta.
Jag önskar att alla kunde läsa mina tankar, då skulle jag slippa prata.
Jag föredrar att bara sitta tyst och tänka på kvällen egentligen.

"Min tystad är inte ett tecken på deprision, trötthet eller blyghet.
Jag föredrar bara att vara helt tyst"




//
Anorexiabarnet
"Pojkar kan också gråta"

Kommentera här!♥
Postat av: Bea

Sitter på skolan och har inget vettigt för mig, så jag kikar in och önskar dig en supertrevlig dag :)

2009-11-02 @ 10:46:30
URL: http://fotobea.blogg.se/
Postat av: emma

ville bara säga att din blogg är så otroligt fin :)

jag känner igen mej i det du skriver och jag beundrar dig för att du är så stark<3

sköt om dig, kram<3

2009-11-02 @ 16:29:38

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0