Först och främst..

..så är blogg.se så otroligt segt!
Det tog typ en halv timme att bara logga in.

Jag är så otroligt stolt över min mamma.
Hon har tagit hand om mig och mina 2 syskon trots att hon varit sjuk osv.
Det är hon som har gjort mig till den människan jag är idag.
Hon har lärt mig att man måste försöka se ljuset i mörkret.
Jag tror att allt har en betydelse, en ända liten detalj kan ha förändrat hela ditt liv.
Även om den detaljen är negativ så kommer det förmodligen något gott ur det.
Just min mamma är sjuk, men just min mamma har också haft styrkan att sökt hjälp 2 gånger.
Vilket visar vilken bra människa och mamma hon är.
Jag vet inte vem jag skulle vara utan henne, vilket innebär att jag tänker uttnytja tiden jag fått till att leva och umgås med min familj.
Jag är så stolt över dig mamma och jag älskar dig!♥


Kommentera här!♥
Postat av: coneh

Jättefint skrivet!

2009-11-08 @ 00:18:31
URL: http://chms.blogg.se/

Lätta på hjärtat här♥:

Skriv gärna namn också♥:
V.I.P?♥

E-postadress: (Bara jag kommer se den♥)

URL/Bloggadress till din blogg!♥:

Lätta På Hjärtat Här♥:

Trackback
RSS 2.0